8 Haziran 2010 Salı

Moyy'da ilk misafirler








Mini otelimiz ve minicik dükkanimiz sezonu açar açmaz çok özel konuklar ağirladi.Food&travel dergisi ekibi Karadeniz keşif turu esnasinda Moyy'da soluklandi.Ekibe eşlik eden ve yeni projesi icin yerel tatlar ve malzemeler araştiran ünlü şef Mehmet Gürs'e yemek yaparken oldukça heyecanlandik.Söz konusu Hemşin yemekleri olunca bizim şef Emine'nin de üstüne yoktur.Hatta Mehmet Bey kendisine birkaç tarif bile sormuş:) Neyseki; yemek üstüne sohbet ederlerken fotoğraflarini çekmeyi başardim..Sonuç olarak yemeklerimiz ve ürünlerimiz çok beğenildi.Onlar mutlu ayrildilar, bizim de keyfimiz iyice yerine geldi.


4 yorum:

  1. valla süperrr .mehmet bey bu işin en iyilerinden o beğendiyse hadi herkes moyyaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ben size.....ve çok da gurur duydum....insanlar güney ege sahillerinde sürekli bir iş yeri açıp biini kaparken çok keyifli bir işe imza atmışsınız...haberim yoktu daha önce bugünki Milliyet gazetesi Cadde ekinde gördüm...Ben batı karadenizliyim,Ankarada yaşıyorum...Doğu karadeniz ziyaret planımda,,artık gideceğim ..konaklıyacağım yeri biliyorum...Yüreğinize sağlık Özlem Hn....Fatoş Yılmaz....

    YanıtlaSil
  3. Mekan super. Konuma soylenecek laf olmaz zaten. Zevkler ve renkler tartisilmaz'i gorebilirsiniz. Tartisacak hicbir aksilik yok.
    Ama lutfen gelenlere/musterilere/misafirlere ilgili davranin. Beceremiyorsaniz lutfen profesyonel egitim alin.
    Ki yillar yili belkide heryerde konusulabilin.

    Sevgiyle ve birazcik da ilgiyle kalin.

    YanıtlaSil
  4. Camlihemsin gezisine cikarken aklimizdaki tek adres Moyy'du. Onun disinda da yolumuza ne cikarsa diyorduk. Ama gidince buz gibi bakislar ve donuk yuz ifadeleri ile karsilasinca sersemledik. Eminim yemekler de konaklama imkanlari da konumu kadar muhtesemdi ama ir guleryuz gostermek bu kadar mi zor?

    YanıtlaSil